Kokoelma kirjoituksiani ostoksissa onnistumisen taidosta, kivemmasta tavasta maksaa laskuja, yms. Olisikohan näistä iloa yrittäjille asiakkaineen? Mutta blogi ei ole järjestyksessä eikä siisti, joten yrittäjän kannattaisi varmaankin kopioida osa teksteistä omalle sivulleen: asiakkaat olisivat tyytyväisempiä ostoksiinsa ja laskujen maksaminen olisi heille helpompaa ja miellyttävämpää.
torstai 1. marraskuuta 2018
Jos tuote tai palvelu takeltelee
Savonlinnassa asuessani olen oppinut, että tuotteet on suunnattu jollekin ryhmälle, jolle niillä on erityisen paljon annettavanaan. Vaikutelmani on, että jos jokin tuote tai palvelu takeltelee, niin sitä kenties ei ole suunnattu sinulle vaan myyjät olettavat, että sinulle sopisi jokin toinen tuote paremmin, esim. toisesta kaupasta. Nettimyynnissä kenties tietokone joskus takeltelee, mikä voi liittyä siihen, ettet kuulu tuohon kohderyhmään vaan olisit paljon tyytyväisempi asiakas, jos tekisit tuossa aiheessa jonkin muun ostoksen, tavallisesti hyvänä pidetyn tyyppisen.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
A treasure chest of advices in skills and talents
" My texts are not spiritual or occult or the like. My texts are just my thoughts and some advices in learning skills, talents and wi...
-
" Maybe with handiwork materials (etc?) bought from a shop too, one ought not bring it straight away fully into use, (if one is not in...
-
Tämän blogitekstin nettiosoite on https://asiakkaanavain.blogspot.com/2018/10/ruuanlaitto-ohjeita.html . Nämä käännökset ovat sivulta http...
-
Suomalaien ja venäläinen, jotka arvostavat terveiden elämäntapojen tyyppistä hyvää elämää, pitävät kauppojenmantia tyypillisesti liian lösö...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti